Double Wear Stay-in-Place Makeup marki Estee Lauder to kryjący podkład do twarzy, który pozostawia długotrwałe efekty. Jest dostępny w wielu wariantach kolorystycznych i przeznaczony do wszystkich typów cery. Jakie inne właściwości ma Double Wear Stay-in-Place Makeup?

double-wear-stay-in-place-makeup.jpgDouble Wear Stay-in-Place Makeup – właściwości

Podkład do twarzy Double Wear Stay-in-Place Makeup od Estée Lauder jest trwały – utrzymuje się nawet do 15 godzin – i odporny: nie ściera się i nie ultenia oraz nie tworzy smug i plam. Jego beztłuszczowa formuła zapobiega błyszczeniu się cery i pozostawia matowe wykończenie, a także pozwala skórze oddychać. Podkład skutecznie maskuje wszelkie niedoskonałości skóry, w tym rozszerzone pory, i nie powoduje trądziku.

Double Wear jest bezzapachowy. Filtr SPF 10, w który został wzbogacony, chroni przed słońcem i szkodliwymi promieniami UV.

Podkład od Estée Lauder jest zamknięty w zgrabnej szklanej buteleczce.

Double Wear Stay-in-Place Makeup – odcienie

Double Wear Stay-in-Place Makeup jest dostępny aż w 20 wersjach kolorystycznych. Na ich określenia składa się nazwa wariantu kolorystycznego, na przykład dawn lub pure beige, i jej przeznaczenie, to znaczy:

  • N (natural) – odcienie naturalne,
  • W (warm) – odcienie dla cer ciepłych,
  • C (cold) – odcienie dla cer chłodnych.

Najciemniejszą wersja kolorystyczną jest bone (1C1), a najciemniejszą – tawny (3W1).

Double Wear Stay-in-Place Makeup – informacje dodatkowe

  • podkład należy zużyć w ciągu 24 miesięcy od otwarcia,
  • jego pojemność wynosi 30 ml,
  • buteleczka nie zawiera atomizera, ale można go dokupić,
  • jest stosunkowo drogi.

Krótka historia marki Estée Lauder

Założycielką marki Estée Lauder była Josephine Esther „Estée” Mentzer – urodzona w 1906 r. Amerykanka o węgiersko-czeskim pochodzeniu. Do branży kosmetycznej weszła za sprawą swego wuja, doktora Johna Schotza, który od 1924 prowadził własną firmę o nazwie „New Way Laboratories”. Estée Lauder rozpoczęła pracę w przemyśle kosmetycznym od sprzedaży kremów do twarzy wyprodukowanych we własnej kuchni. Przełom w jej karierze nastąpił wraz z powstaniem jej pierwszego zapachu – olejku do kąpieli „Youth Dew”. Zapach pozostawał na skórze przez cały dzień.

To Estée Lauder zapoczątkowała zwyczaj dodawania bezpłatnych próbek do zakupionego kosmetyku. Zmarła w 2004 roku.